piątek, 6 lipca 2012

Wianuszek


Witam!
Dzisiaj szybciutko bo przed wakacyjnie :)
Chciałam wam pokazać wieniec, który zrobiłam jakiś czas temu, ale jakoś tak wyszło, że nie było odpowiedniego światła, a to już mnie się nie chciało ;) Ale oto i jest!Wzorowałam się na wianuszku pokazanym w Lawendowym Domu. Środek zrobiłam z plastikowych talerzyków. A zamiast literek (jak było w oryginale) uszyłam ptaszka z prostym sznurkowym skrzydełkiem, który łamie monotonność kratki. Mam nadzieję, że wam się spodoba :)
Nie zwracałam specjalnej uwagi na super wyrównane brzegi ptaszka lub kokardki, miało być sielsko. No i by było widać, że to ręczna robota ;)  Dodałam jeszcze sznureczek w miejsce zawieszki.
Pozdrawiam już wakacyjnie, mam nadzieję, że jak wrócę będę miała dla was ogromną porcję zdjęć :)

2 komentarze: