czwartek, 24 maja 2012

Troszkę wody

Witam serdecznie!
Mam nadzieję, że u was jest równie cieplutko co u mnie. Jak ja czekałam na tę pogodę, to znaczy, że już niedługo będę pałaszować truskawki. Hmm... co prawda już są, ale nie za te horrendalne pieniądze, co to to nie ;)
W każdym razie jak jest ciepło, wiadomo- pić się chce. Więc dziś mam dla was trochę wody dla ochłody :) Dość stary rysunek, ale mam do niego wielki sentyment (miniaturkę mogliście/ mogłyście zobaczyć już wcześniej na bocznym pasku). Mam nadzieję, że wam się podoba.
Plik jest dość duży, ale to ze względu na szczegóły (choć radzę jeszcze powiększyć). Pozdrawiam cieplutko! :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne!Rzeczywiście aż pić sięchce!
    Dziękuję za udział w moim candy!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszm na rozdanie na http://dziwnainaczej.blogspot.com/2012/05/rozdanie-czas-zaczac.html. Do wygrania m.in mała kosmetyczka, kolczyki, autografy (m.in. Hugh Laurie znanego jako dr House.). A co najważniejsze niespodzianka prosto z PARYŻA!

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest rysunek ?! wow.. piękny.
    obserwuję . zapraszam tez : *

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW!!!! Rewelacyjne!!! Bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń