wtorek, 18 grudnia 2012

Coraz bliżej święta

Tak! To już ten czas gdy niektórzy budzą się ze swojego lenistwa i stwierdzają, że coś w tym kierunku trzeba by przedsięwziąć. Niektórzy jeszcze z tym czekają by na trzy cztery dni przed robić milion rzeczy na raz. A ja w tym całym zamieszaniu siedzę i klecę ozdoby :) No dobrze, nie tylko, bo przecież sprzątanie, robienie pierniczków, uszek, to wszystko ma miejsce, ale trzeba z tego czerpać jakąś przyjemność, prawda?
W moim domowym zaciszu już jakiś czas temu powstały ozdóbki z masy plastycznej. Bardzo proste do wykonania. Rozwałkowałam masę, powycinałam kształty za pomocą foremek do ciastek, poodbijałam wzory i czekałam cierpliwie aż wyschną. Później tylko psiknięcie raz i drugie białym sprayem i gotowe! Można wieszać i dodawać je gdzie się komu podoba.
Wzięłam też w obroty maszynę i wyczarowałam proste lizaczki. Mam jeszcze problemy z hm, wykonywaniem zakrętów na tym sprzęcie, ale na szczęście w przypadku takiej formy tego nie widać ;) Teraz stoją jak widzicie w prostym szklanym wazoniku, ale zostało mi na szczęście jeszcze trochę materiału, więc w wolnej chwili doszyję takie same by zawiesić już na właściwym miejscu, czyli na choince. Jak nie zdążę na te święta to płakać nie będę, będą na następne ;)
Mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania, w tym na przykład wieniec, jednak ciągle zapominam go sfotografować gdy mam dobre światło. Cóż, standard hehe. Pozdrawiam Was serdecznie. Mam nadzieję, że uda Wam się okiełznać te przed Bożonarodzeniowe szaleństwo :)

4 komentarze:

  1. Śliczne, klasyczny urok prostoty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, też uważam, że w prostocie jest siła i piękno :) Przekombinowane ozdoby to już jednak chyba nie to ;)

      Usuń
  2. Aniu, ozdoby przepięknie wyszły :) Święta Bożego Narodzenia już za nami, ale przed nami Nowy 2013 Rok i już niedługo Wielkanoc :)))) Życzę wszystkiego, co najlepsze przez cały 2013, spełnienia marzeń i niezapomnianego Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa jestem i trochę późno odpowiadam, ale z całego serca dziękuję Ci za życzonka (te o sylwestrze już się spełniły!) i życzę Ci szczęścia, prawdziwych oddanych przyjaciół i mnóstwa miłości wokół Ciebie :)

      Usuń